Pagina's

donderdag 27 juni 2013

Action tip: Max nagellak


Ik heb een Action tip voor jullie. Iets nieuws! Het is dus een tip van een product uit een winkel die leuk is. Laatst was ik naar de Action geweest en daar heb ik ook nagellak gekocht. Het leek me in eerste instantie niet hele goede nagellak en daarom wilde ik het graag uitproberen. En ik ben verrast! 



Dit is een lichtpaarse kleur en hij heet Soft Lila. Ik vind hem mooi omdat het een beetje een lavendel kleurtje is. Op je nagels ziet hij er hetzelfde uit als in het potje, dat is fijn. Er zitten op de foto twee laagjes op. Hij dekt goed alleen bij de pink zie je nog wat lijntjes. 


Deze kleur heet Deep Sea. Het is echt een hele mooie lichtblauwe kleur. De kleur neigt een beetje naar mint, maar dan zonder het groen erdoor. Ook bij deze foto heb ik twee laagjes gelakt. Je ziet dat hij goed dekt. Na een laagje dekt hij nog niet zo goed, dus het tweede laagje is wel nodig.

Het verbaasde me hoe goed deze nagellak is. Ik had echt verwacht dat hij niet dekte. Het enige nadeel van de nagellak is dat hij langzaam droogt. Als je ergens tegenaan stoot heb je al snel dat het niet meer goed zit. De nagellak koste volgens mij 50 cent of 80 cent. Ik weet het niet precies meer :$.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten