Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Ombre Sunshine Nails


Het is summer time en dat betekent weg met het saaie landschap en hallo bloemetjes! En om het nou allemaal nog vrolijker te maken heb ik mijn nagels in deze spetterende kleurtjes gelakt. Voor degene die niet weten wat Ombre is: ombre is het mooi overlopen van kleurtjes. Zo heb je ook ombre voor je haar. 



Dit zijn de kleuren die we gaan gebruiken: roze, oranje en geel. De oranje en gele zijn van de Hema en de roze van Catrice. Maar het maakt in principe niet heel veel uit welke kleuren je pakt want het is ook leuk met andere kleuren zoals blauw, paars en groen. 


Eerst lak je de nagel in de kleur die je onderaan wilt. In mijn geval is dit de kleur geel. 


Dan pak je een sponsje of een oogschaduw applicator en doe je daar de nagellak op. Mocht je je afvragen wat een oogschaduw applicator is: klik hier. De kleur die je net als basis hebt aangebracht doe je bovenaan het kwastje en dan doe je de volgorde die je wilt. Het is het mooist als de kleuren wel een beetje in elkaar overlopen dus dep ze ook een beetje over elkaar heen.


Met het topje van de applicator (of sponsje) ga je naar de nagelriemen toe en dan dep je de nagellak gewoon op de nagel. Zorg dat het goed overloopt. Als je niet een ster bent in nagels lakken, zoals ik, zit er nog heel wat nagellak op de huid. Dit haal je dan gewoon weg met een wattenstaafje en daarop een beetje nagellak remover.


Als je alles hebt gedaan zie dat er zo uit. Het geeft mij echt een zomers gevoel met al die kleurtjes! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten