Pagina's

donderdag 21 november 2013

Examenjaar, zwarte piet, gala en carnaval

Bron: weheartit.com
Hey hallo allemaal! Ik ben weer helemaal back on track. Ik heb weer zin om te bloggen en leuke dingen te maken en filmen. Nu zullen jullie natuurlijk denken; joh, die stopt toch weer over een maand. Misschien is dat ook wel zo, maar dan bekroon ik mezelf gewoon tot periode blogger. Ik vind het erg leuk om te bloggen en dingen te maken dat ik hier niet mee wil stoppen. Waar ik ook al over heb na zitten denken.

Verder gaat het erg goed met mij. Ik zit inmiddels in mijn examenjaar en hopelijk ga ik het halen. De eerste toetsweek zit er dan ook al weer op. Het was niet heel erg denderend maar het waren (bijna) allemaal voldoendes. Ik heb al wel een beetje een idee wat ik wil gaan doen na de HAVO, in ieder geval niet iets in de richting van journalistiek wat ik eerder zei in een artikel.
Kerstbrunch bij Van Der Valk
Het eind van het jaar is het natuurlijk weer een drukke periode en ik heb er heel veel zin in. Mijn opa en oma zijn 45 jaar getrouwd, ik mag kindjes vermaken met zwarte piet, ik ga foto's van de kerstman maken met kindjes als elfje tijdens de kerstbrunch bij Van Der Valk (kom jij ook?)(ik moet toch een beetje reclame maken ;) ). Het werk bij Van Der Valk is nog steeds ontzettend leuk. Misschien gaan we nog een paar daagjes weg en het gala van school komt eraan. Super veel zin in!

Voor mijn blog ben ik ook bezig met zo veel mogelijk originele ideeën te verzamelen en om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Binnenkort wil ik ook gewoon drie avonden verpesten met een nieuwe lay-out want daar ben ik echt heel lang mee bezig altijd. Ik wil voor carnaval zelfs kostuums maken (ja, dat doen veel engelse youtubers ook al, maar ik ben er achter gekomen dat hier nog bijna geen nederlandse filmpjes over zijn). Ik moet dus nog even kijken of dat gaat lukken. Ik wil graag aandacht besteden aan mijn blog en ik heb dus ook een hele planning gemaakt in verband met school, dus ik hoop dat het gaat lukken!
Dit is het jurkje wat ik besteld heb op boohoo.com voor gala. Boohoo heeft wel een lange
levertijd dus ik hoop dat hij goed staat!  

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen, ik vond het in ieder geval leuk dit even mede te delen en gewoon af en toe even up daten hoe het met mij gaat. :)



2 opmerkingen: