Pagina's

woensdag 18 september 2013

Sleek storm palette review


Al heel veel over gelezen en eindelijk heb ik er een in huis. Hij is echt prachtig en ik ben er echt ontzettend blij mee. Zoals je al in de titel hebt kunnen lezen gaat het over het Sleek storm palette.
Sleek heeft een ruim assortiment aan make-up. Het is allemaal budget en dus goed betaalbaar.




Dit is hem! Is hij niet prachtig? Het palette heeft een prachtig chique doosje met het logo van Sleek op de voorkant. Aan de binnenkant zit een spiegeltje. Ik heb lang getwijfeld welke van de paletten ik wou kopen, want ze zijn allemaal prachtig. Uiteindelijk heb ik het Storm palette gekozen omdat deze warm is en naturel kleuren heeft. Elk Sleek palette heeft 12 kleuren oogschaduw en een oogschaduw kwastje. Sommige oogschaduw paletten zijn ook heel erg fel. Maar die wil ik zeker nog een keer proberen. 


Dit is het kwastje wat er bij zit. 


Tegenwoordig maak ik bijna elke dag een ooglook met dit leuke palette, zo ook deze. In de buitenste ooghoek en in de arcadeboog heb ik de donker bruine matte kleur gebruikt. Over het hele ooglid heb ik de licht bruine shimmer kleur. In de binnenste ooghoek gebruikte ik de lichtste bruine shimmer kleur. als eyeliner gebruikte ik de matte zwarte kleur die heel erg gepigmenteerd is.


Ik ben echt verbaasd over hoe gepigmenteerd het palette is. Ik heb dan ook alleen nog maar oogschaduws van goedkope merken als Essence, Catrice, Hema enzovoorts. Maar dit palette is echt heel mooi!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze review te lezen over het Sleek Storm palette. Laat het me weten in de comments. 

Heb jij thuis ook een Sleek palette?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten