Pagina's

woensdag 18 april 2012

DIY: Ideetjes

De laatste tijd vind ik beauty blogs lezen echt heel leuk. Dus ik wilde zelf ook een blog maken met alle dingen die ik leuk vind. Ik ben zelf heel creatief en ik hou er van om dingen zelf te doen. Hier komen ook een paar hele leuke dingen die je zelf kan doen.Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Hebben jullie nou zelf ook wat gemaakt? Ik zou het heel leuk vinden dat te zien! 
Ik vind dit echt super schattig, en volgens mij heel makkelijk te maken.                                                      

Als je (zoals ik) geen plek meer op de muur hebt om plaatjes of foto's op te hangen/plakken is dit DE oplossing en het ziet er ook nog eens leuk uit.

Deze lamp vind ik heel gaaf, maar ik zou wel pastel kleuren doen.                                                       

Dit is echt super leuk, ik denk dat ik dit binnenkort ook ga doen. En je bent hier ook zo klaar mee.

Deze oorbellen/sieraden hanger is echt heel leuk. Dit is heel simpel te maken en je kunt  het ook helemaal zelf bedenken.

Een leuke lap stof en je bent klaar! Zo simpel is het. 

Heb jij plantje op je kamer staan? Om ze op te fleuren maak je er gewoon hele originele dingen op. Pimp your planter.

Nou, dat was het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Binnenkort komt er een filmpje van een sieradenplank die ik zelf gemaakt heb. Ik hoop dat jullie even een reactie achterlaten. Dat zou ik heel leuk vinden.

1 opmerking:

  1. Leuke eerste post! die met die rok vind ik leuk! <3 greetz silvia (van school) ;)

    BeantwoordenVerwijderen