Pagina's

donderdag 19 april 2012

Hema's nieuwe lente collectie

Gisteren was ik even naar de stad geweest, en toen zag ik in de Hema heel veel leuk nieuwe spulletjes. Er is bij de Hema een nieuwe lente collecties en daar wilde ik dus zeker wat van meenemen. Er zijn 25 nieuwe kleuren nagellak waaronder veel felle frisse kleuren gecombineerd met pastel kleuren. Daarnaast hebben ze er ook nog DUO nagellak en lipgloss aan toegevoegd. Ook zijn er twee nieuwe brushes, drie nieuwe metallic eyeshaders en drie nieuwe illuminating creams toegevoegd aan deze leuk lente collectie.  Zelf heb ik de kleuren geel en oranje gekocht, maar ik ga er zeker nog een keer heen om nog meer leuke dingen te kopen.

De nagellak is per stuk €2,25 en nog 9 andere kleuren.


De super powder brush is €4,50

De illuminating blush is €4,50 en ook in andere kleuren volgens mij.

De illuminating cream is ook €4,50
Deze DUO nagellak zijn €2,75 een in andere kleuren.

En de DUO lipgloss is ook €2,75  en ook in andere leuke kleuren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten