Pagina's

vrijdag 20 april 2012

Funny Fashion ~ shoes

Hi! Ik wou vandaag eens iets raars op mijn blog zetten, vandaar dit idee. Ik heb een beetje gegoogled en veel leuke/vreemde schoenen voor jullie gevonden. Enjoy!

Zou jij hierop willen lopen? Nou ik dus echt niet! Het lijkt mij ontzettend onhandig om hiermee te lopen.


Deze vind ik zo cool ik vind het ook heel grappig hoe de giraffe hierin verwerkt is!

Deze zijn echt weird. Ik vind dit ook geen schoen eigenlijk want je loopt nog steeds op je blote voet.

Toen ik dit plaatje zag dat ik echt; kun je hiermee springen? Volgens mij is het wel zo'n schoen waarmee je kan springen. 

Deze zijn heel raar maar ze lijken me wel lekker lopen, niet dat ik ze wil hebben. Maar toen ik dit zag dacht ik; dat lijkt net op een matras die je dan altijd in grote woonwinkels ziet die je dan van de binnenkant kan bekijken. 

Ik vind deze echt heel raar, maar ook wel weer heel apart en cool. Het is een bokkenpoot schoen met een pistooltje als hak. Maar of het ook lekker loopt?!?!?

Hier wil ik altijd op lopen! Van die hele hoge plateaus zijn gaaf, maar de kleur vind ik niet mooi en ik zou hem ook niet gaan dragen. 

Hier wil ik absoluut een keer op lopen! Er zit eigenlijk haast geen hak onder, maar je wordt er wel heel veel centimeter groter van!

Ik vond deze zo raar en apart. Daar kun je toch niet op lopen?

Ik vind deze er best leuk uitzien maar ik vind het knap hoe die mensen erop kunnen lopen!

Dit is een combinatie tussen een bierflesje een prinsessen schoentje die ik vroeger had en bier met een vis erin? Hoe bedenk je het!

Nou, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb jij nou ook zo'n rare schoen gezien of vind je een van deze heel erg leuk, laat even een reactie achter! Dat vind ik erg leuk. =D
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten