Pagina's

woensdag 25 april 2012

Trend: Veren Oorbellen

hi allemaal!

Sorrie Sorrie ik had gisteren geen artikeltje geplaatst omdat ik gewoon weg geen zin had. Sorrie! Vandaag een Trend artikeltje. Iedereen kent ze wel: de veren oorbellen. En ze zijn weer helemaal in. Volgens mij heeft ook een groot deel van de meiden ze wel. Ik vind ze de laatste tijd ook steeds leuker worden, alleen heb ik ze nog niet. Het wordt hoog tijd. Zelf vind ik de wat kleinere het mooist. 
Gwyneth Paltrow, Zelf vind ik deze weer net iets te groot. Maar ze staan haar wel.
vanessa
Vanessa Hudgens, Dit vind ik echt geweldig staan. Ze heeft ook precies een veren oorbel die bij haar past. En in het andere oor heeft ze gewoon een simpel hangertje. Het staat heel mooi!
garcelle
Garcelle Beauvais. Blauwe veren oorbellen, ik ben er niet zo'n fan van. Ik vind een natuurlijk kleurtje mooier, behalve als het kleurtje goed bij de kleding past.


Wat vind jij van deze oorbellen? En draag je er liever twee of toch liever één? Graag een reactie! =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten