Pagina's

maandag 23 april 2012

The queensday must haves van 2012

Zoals jullie misschien niet weten ben ik jarig op koninginnedag, 30 april dus. Ik heb voor jullie een collage gemaakt met allemaal leuke kleding en accessoires die ik heel leuk vind voor koninginnedag. Enjoy!

1: Bij de Nelly hebben ze dit jaar allemaal super leuke spulletjes voor koninginnedag. Ook deze armband, hij heet de Tilly bracelet van Baglady en hij kost €26,95 best wel heel erg prijzig als je het mij vraagt.

2: Het is een nagellak (zoals jullie zien) in het oranje natuurlijk! Hij is van OPI en €13,95 voor 15 ml. Ik vind dit best duur voor een nagellak maar ik heb wel eens gelezen dat OPI heel goed is. Deze koop je bij verschillende winkels.

3: Dit is een ring met een roos. Hij is ook van de Nelly en hij heet de Leonora ring ook van de Baglady. Hij kost €10,95 en hij is van hard plastic.

4: De kroonoorbellen zijn van de Lucenta. Ik vind ze heel schattig, ze hebben grijze pareltjes. Ze zijn €5,95 dit vind ik niet heel duur, ik zou ze kopen.

5: Van deze spullen vind ik wel jammer dat je het maar 1 keer in het jaar aankunt maar oranje is ook wel een lente trend dit jaar! Nummer 5 is de riem. Hij komt ook van de Nelly en hij heeft de Saddler Ann Belt van het merk Saddler. Hij kost €32,95.

6: Ik vind dat zo'n schattig oranje tasje hij is van de Mango en hij kost €39,95.

7: Ik vind sleehakken sowiezo wel mooi en dan ook met het oranje. Ze zijn ook van de Nelly, Ze heten China Gril van het merk Missey.  Ze zijn €69,95 dit vind ik niet heel duur maar ook niet goedkoop, ik zal ze niet kopen voor 1 dag.

8: Dit is mijn favoriet van allemaal. Ik vind hakken super leuk, al vind ik het jammer dat ik zelf niet veel hakken mag. Maar ik vind ze heel mooi, ze zijn van de nelly volgens mij, maar ik kan ze niet meer terug vinden :( Arg

9: De oranje lippenstift is helemaal in deze lente! Je ziet veel mensen ermee lopen. Ik vind dit ook een leuk, knallend kleurtje. De lippenstift is van Manhattan en hij kost €4,95.
         
Sara Harding

Modellen van de New York fashion week.


10: Die heb ik zelf! Die ga ik aan doen op mijn verjaardag =D dat vind ik dan wel weer leuk van mijn verjaardag, je kan altijd iets speciaals aan. Hij is van de Vera Moda en hij kost €9,95.

11: Ik vind dat echt een schattig jurkje, hij is ook van de Nelly. De two in one day dress is van het merk ax paris. Hij kost €39,95

12: Ik hou in de zomer altijd van korte broekjes, maar deze is oranje! Ik ben de laatste tijd wel heel erg van de gekleurde broeken. Ik heb hem gevonden op welikefashion.com. Hij is van het merk Pieces en hij kost €29,95. Best duur voor zo'n kort broekje.

13: En de laatste alweer. Die heb ik ook van de nelly maar ook die kan ik niet meer terug vinden... :$ Das niet leuk :( En niet handig... nou ja

Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben. En sorrie sorrie dat ik gisteren niet geschreven heb, vandaag nog een extra, klein artikeltje erbij! xxje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten