zaterdag 5 mei 2012

A day in my life ~ 28 April 2012

Hallo allemaal!

Wow! Deze dag is vandaag alweer een week geleden. In a day in my life beschrijf ik een dag uit het leven van Sannah. Dit heb ik niet helemaal zelf bedacht maar ik wil gewoon 1 keer in de maand of meerdere keren een dag uit mijn leven beschrijven. Deze keer wordt het met weinig foto's maar de volgende keer wil ik wat uitgebreider doen.
Vandaag dus 28 april 2012, twee dagen voor mijn verjaardag. Vandaag ging ik op pad met een vriendin en het was heel gezellig!

Zaterdag ochtend ging ik zoals gewoonlijk naar Artistique. Waar ik elke zaterdag heen ga. Het is een musical klas waar ik de ene week zang en dans heb en de andere week dans en spel. Ik vind het heel leuk. Daar ging ik lekker old school trakteren op chocolaatjes. Nadat het klaar was om 11.05 ging ik naar huis, ff omkleden en naar Anouk fietsen.

Daar hebben we wat gegeten. Rond 13.00 zijn we in de auto gestapt en naar Zwolle gereden. Op het begin van de winkelstraat stond een loempia kraampje en laat ik daar dan nou net zin in hebben. Dus ik had lekker een loempia gekocht. Heerlijk ik ben dol op loempia!

Ik heb best weinig gekocht in Zwolle. We zijn ook nog even over de markt gelopen. Bij de H&M (waar ik die bon van had) heb ik een armbandje gekocht waar drie steden op staan. Deze waren €5,- dus kreeg ik ze gratis met die bon. Ik zeg; mooie deal! =D Bij de V&D heb ik een hele leuke ring gekocht. Hij was €5,- wel een beetje duur maar die andere was gratis dus.
Ik vind dat ik voor mijn doen heel weinig heb gekocht.

Thuis aangekomen hebben we avond gegeten. Spaghetti, mijn lieveling eten. Na eten even opruimen en nog even kletsen enzo. Voordat we naar de nacht van oranje gingen.

Hier moest ik gewoon even een foto van maken want ik vond ze zo cute. Dat was op de kermis in zo'n grijp ding.
De nacht van oranje was in Emmeloord. Op de deel en er stonden ook allemaal wat kleinere podia. Het was heel gezellig maar wel wat saaie piratenkoren enzo. Maar wat ik altijd wel heel leuk vind is de kermis, met al die lichtjes en attracties. Niet dat ik op de kermis in een attractie ga, want dat is veel te duur vind ik. Ali B & friend zouden ook komen, maar we kwamen er achter dat zij pas om 22.15 zou komen. Maar ik had ontzettende hoofdpijn dus dat ging voor mij niet door. Ik vond het wel jammer dat ik hem niet heb kunnen zien want dat leek mij wel heel leuk. En toen ik thuis was had ik ook geen pit meer dus ik lag bijna gelijk op bed.

Dit is toen we over de lange nering gingen lopen in Emmeloord City. Links is Anouk en rechts ben ik :P
Dus dat was mijn dag. Ik ben benieuwd wat hiervan vonden en of het leuk is dat ik dit vaker doe.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen