Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Review: American Pie Reunion

Hi!

Woensdag ben ik naar de Film Amerivan pie reunion geweest. Eigenlijk wilde ik dit hier donderdag al een review van maken maar toen gingen we een dagje weg. Dus dat is niet gelukt.

                                                                      Dit is de Trailer:
Klik hier als je hem niet kan zien. En klik hier voor een andere trailer van American pie reunion. =D


Het is echt een HI-LA-RI-SCHE film! Hij is echt super leuk! Ik heb verder de andere American pie films niet gezien dus ik snap dan ook sommige stukjes niet helemaal. Ik denk dat als je alle andere films hebt gezien hij nog leuker is maar hij is sowieso wel echt heel leuk! Het is echt een vrienden film, je moet er ook niet heen gaan met je ouders want dan is er niks aan. Het is het aller leukst als je met een hele vrienden groep gaat. Ik ben met een vriendin geweest en we hebben heel hard gelachen. Nu wil ik de andere American pie films ook zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten