Pagina's

donderdag 14 juni 2012

Nail tutorial: EK

Hey allemaal!
zozo, dat is echt heel lang geleden..... Maar ik heb een plekje kunnen vinden om dit artikeltje te maken en te filmen. Al is hij wel ietsje te laat want eigenlijk was gisteren al de wedstrijd tegen Duitsland die ze jammer genoeg verloren hebben :(. Maar niet getreurd!! Er is nog een kans! Dat is wel een kleine kans maar we gaan door met aanmoedigen!

Klik hier als je hem niet kan zien.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik ga dit weekend nog een artikeltje maken maar volgende week heb ik het echt super super druk dus ik kan niks beloven!!
Tot de volgende keer,


1 opmerking:

  1. Hoi, ik ben van Lovestuff. Headers maken is best makkelijk hoor! Je kan gewoon op bijvoorbeeld www.favim.com of www.weheartit.com van een tekening. Die open je in paint en je zet er een tekst bij! Je kan ook op www.poloyvore.com (klik op 'create' bovenin) een mooie collage maken.

    Genoeg uitleg? Je mag altijd vragen stellen hoor!


    Liefs,
    Sharon (nieuw blog: www.homemadebeauty-sharon.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen