Pagina's

zondag 1 juli 2012

Een praatje en bijna vakantie!

Tumblr_lheew6g5bc1qce2cyo1_500_large 

Wat een mooi plaatje he? Wauw, wat heb ik zin in vakantie! Ik ben gewoon helemaal klaar met school. Nog 1 weekje en dan is het eindelijk zover. Vakantie! De zomervakantie is gewoon altijd zonder huiswerk. En dan hoeven we even niet aan school te denken.
Ik zit nu in de derde van havo en gelukkig ga ik volgend jaar gewoon over naar 4 havo. Wel dat ik in de derde en stuk meer onvoldoendes had dan in de eerste en de tweede. Ik heb vooral onvoldoendes op Engels, Geschiedenis en Nederlands. Jammer genoeg moet ik ze volgend jaar allemaal volgen. Ik ga het EM-profiel doen. Met Frans, M&O en als extra-extra vak BVG omdat dat gewoon ontzettend leuk is!


 Maar eerst moet de vakantie nog komen, en ik ben van plan dan heel veel te gaan doen. Als eerste ga ik met mijn ouders en zusje op vakantie naar Frankrijk, joh! hoe kan het ook anders, we gaan namelijk ieder jaar naar Frankrijk. Meestal steeds weer naar een andere regio waar we nog niet zoveel gezien hebben. Deze keer is het meer een avontuurlijke vakantie want we gaan ook kanoën en we zitten aan een hele leuke rivier. En natuurlijk gaan we ook weer veel naar gezellige dorpjes en kleine marktjes waar ze de lekkerste olijven hebben. Hmmmm.

Ik wil verder ook veel gaan doen met mijn blog, misschien vooruit werken (als dat me lukt). Maar door het mooie weer in de zomer komt er hoop ik om de 2 dagen een nieuwe post. Als ik op blogs kom dan vind ik het ook meestal heel leuk om filmpjes te zien en daar heb ik er nog niet heel veel van gemaakt dus ga ik dat ook eens proberen. Ik ben ook dol op zelf dingen maken dus ik denk dat er veel filmpjes op komen van Do It Yourself. En het is tijd om mijn blog weer eens te pimpen want ik vind het superleuk om niet alleen post's te schrijven maar ik vind het ook ontzettend leuk om met het ontwerp bezig te gaan. Daar wil ik later ook wat mee gaan doen, het ontwerp van tijdschriften etc.

Het is natuurlijk ook weer hoog nodig om eens lekker met vriendinnen te gaan shoppen en logeren. En wat ik ook nog moet doen is de Primark ontdekken, nog nooit geweest! Het is toch een schande. ;) Mijn kamer is ook aan de beurt, er moeten nog wat kleine dingetjes geverfd worden en ik wil ook dat er foto's op de muur komen. Ohjaa, ik wil in de vakantie ook een skittles geurkaars kopen omdat skittles nu echt een 'verslaving' van me is en omdat ik ontzettend dol ben op geurkaarsen.

Plaatjes van weheartit.com

Ik heb de laatste tijd weer veel minder pageviewers omdat ik er gewoon te weinig op post. Ik zal zeker in de vakantie proberen veel te gaan posten en hopelijk kan ik ook proberen vooruit te werken. Ik weet nu wat er allemaal aan vast zit, aan bloggen en ik weet nu ook beter dat het niet een eitje is om een blog te beheren. Natuurlijk hoor ik ook graag van jullie wat je leuk vind om op een blog te zien. Want ik vind zelf bijvoorbeeld de Outfit Of The Day en Face Of The Day niet heel erg bijzonder en spectaculair, dus dat zie je mij ook niet zo snel doen.

Ik vind het zo heerlijk om gewoon even een verhaaltje te schrijven en gewoon even te schrijven over hoe ik denk en persoonlijke dingen, ik had er echt gewoon even zin in. Als ik iets persoonlijks vertel dan wordt het wel een beetje rommelig, het staat allemaal een beetje door elkaar...  Ik hoop dat jullie dit een keer leuk vonden en ik ben benieuwd:

Wat gaan jullie doen in de Vakantie?




Het is ook weer smoothie-time in de vakantie!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten