Pagina's

woensdag 5 september 2012

Weer helemaal fris en opgeladen.

423920_275432332569073_483619844_n_large


Hallo! De zomervakantie is weer voorbij en ik heb vandaag mijn eerste schooldag weer gehad. We zijn op vakantie geweest naar la France en op de terugweg nog 5 daagjes naar Parijs geweest. Het was ontzettend leuk. Maar nu is het weer tijd voor een nieuw schooljaar in de 4e klas. Ik heb dus echt helemaal geen zin om naar school te gaan, ik heb nog zo veel te doen!

In de vakantie heb ik niet geblogd. Super jammer natuurlijk, ik wou heel veel dingen doen maar niet alles kan :(. Ik heb ook niet echt een excuus waarom ik niet heb geblogd. Ik ben er weer helemaal klaar voor en ik heb er erg veel zin in! Ik ben op dit moment heel erg aan het uitzoeken wat ik leuk vind om te schrijven en wat ik waarschijnlijk een stuk minder ga doen. Ik heb op andere blogs ook hele leuke dingen voorbij zien komen.

Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen en wanneer ik precies ga bloggen (op welke dagen). Ik ben van plan meer filmpjes op te nemen en je zult ook meer koken en recepten tegen komen. Er komen niet veel reviews,  omdat ik dat gewoon niet erg leuk vind. Ik ben dus nog een beetje aan het puzzelen. Als jij een leuk ideetje hebt altijd mailen! Morgen ga ik weer beginnen met bloggen dus veel lees-plezier! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten