Pagina's

zondag 9 september 2012

Inspiratie: DIY



Zoals jullie wel weten ben ik echt dol op Do it yourself! Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn. De eerste post op mijn blog was ook gelijk mijn eerste artikel en bijna hetzelfde (met andere plaatjes natuurlijk). Maar nu is het met wat meer en dingen die makkelijker te maken zijn. Ik hoop je het leuk vindt en zelf ook inspiratie krijgt!


 Wat een leuke manier om je stekkerdoos te verbergen!  Het is een stuk vrolijker en het is ook nog eens heel handig. Zo raken de snoertjes ook niet door elkaar, wat ik altijd heb.


Modern en super simpel! Het enige wat je nodig hebt is een glaasje en een ballon. De ballon om het glaasje doen en voilá, je hebt een heel leuk bloemenvaasje.

Ik vind dit zelf een heel leuk plantenbakje/kaars want het is super makkelijk te maken, wat wasknijpers en een onderkant van een blik. Plantje of kaarsje erin en klaar!

Ik kwam deze tegen en ik vind dit wel een hele grappige manier van tekenen. Dit kan je ook met heel veel andere dingen doen zoals een schaar (goed voorbeeld!). 


Dit is een hele lekkere do it yourself. Ik weet niet of het heel makkelijk is om dit te maken maar het ziet er in elk geval heel lekker uit!
Mijn kamer pimpen, dat vind ik zo leuk! Gewoon doen wat je zelf leuk vind en alle materialen gebruiken die je kunt vinden. Of je nou je bed een stukje verplaats of foto's aan de muur hangt.

Dit vind ik ook zo'n leuk idee. Gewoon je sleutel een kleurtje geven met nagellak. Zo hoef je tenminste niet van die sleutelhoesjes te kopen.

Ik hou van chocolade! En dit is weer zo'n hele lekkere diy. Ik ga dit ook zeker een keer proberen maar of het gaat lukken......

En dat als laatste.... Pimp je slippers. De zomer is dan wel weer afgelopen maar het is nog steeds heerlijk warm.  Je kunt het natuurlijk in allerlei kleuren doen, en het ziet er een stuk mooier uit.

Dit was de diy inspiratie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en nu zelf ook zelf leuke dingen te maken. Ik ben benieuwd of jullie ook wat hebben gemaakt. Zo ja, stuur een foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten