Pagina's

woensdag 12 september 2012

Mijn Iphone case


Ik krijg best wel veel opmerkingen over mijn Iphone case: "Aaaaah ben jij dat?" "Waar heb je die gekocht?" "Hoeveel kostte hij?" In dit artikeltje ga ik jullie laten zien waar ik heb gekocht heb en hoe ik de Iphone case gemaakt heb.

Ik heb de Iphone 3G en wilde daar graag een case of een mobiel hoesje voor. Na lang zoeken heb ik een site gevonden waar je een hardcase zelf kan ontwerpen maar voor die case betaalde je dan €30,- en dat vond ik toch iets te veel. Later kwam ik de site van T-mobile tegen waar je ook je eigen case kunt ontwerpen. Deze case kost maar €10,-, maar het is alleen voor mensen die een iphone hebben.

Om de case zelf te maken moet je naar deze site gaan. Dan zie je dit:
Natuurlijk kies je de telefoon die je hebt. Voor mij was het de Iphone 3G.  Dan kun je de kleur uitkiezen. Zwart, wit of transparant. Ik heb voor de witte gekozen.

Dan kun je een afbeelding kiezen. Je kan ook verder gaan zonder foto, dan ontwerp je een case met alleen maar figuurtjes. 

Ik heb voor een foto van vroeger gekozen. Zo zit de foto als je hem net geĆ¼pload hebt. Zoals je kunt zien kun je ook nog de achtergrond kleur veranderen en er figuurtjes op doen.

En dit is hoe ik hem wil hebben. Zoals je ziet zit de foto nu over de hele case, maar als je hem dan krijgt blijft er altijd nog een wit randje over. Ik weet niet of dat bij de Iphone 4 case ook zo is maar bij mij wel. Dus als je een achtergrondkleur doet blijft er ook altijd nog een wit randje over. 

Nu kun je hem bestellen. Onder de case staat ook: De zijkanten van de case blijven onbedrukt. Er staat geen levertijd bij, maar bij mij duurde het ongeveer 4 dagen voordat ik hem binnen had. En het heeft €10,- gekost.

En dit is hem geworden. Je ziet dat de randen nog wit zijn maar dat is niet zo erg. Hij blijft er goed omheen zitten en is er nog niet afgevallen. Het enige waar je even aan moet wennen is dat de geluidsknopjes wat dieper zitten. Dus dan moet je even beter drukken. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe ik mijn Iphone case heb gemaakt. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten