Pagina's

dinsdag 6 november 2012

Nieuwe collectie Essence: Twilight Breaking Dawn




De nieuwe collectie van essence is ein-de-lijk binnen bij de Kruidvat. Hij zou 1 november al binnen komen maar bij de Kruidvat komen de nieuwe collecties op maandag. Ik ben niet een hele grote Twilight-fan maar ik vind het wel een hele mooie collectie. In deze limited edition collectie zitten ook hele mooie na-jaars kleuren die je ook ideaal kunt gebruiken voor de kerst. 

De collectie is naar aanleiding van de nieuwe film die 14 november in première gaat.  


 De collectie bestaat uit 15 producten:
- 4 x Nail polish
- 4 x Loose pigments eyeshadow
- 2 x Liquid glitter eyeliner
- 1 x Shimmer powder
- 1 x Blush
- 2 x Lipgloss
- 1 x Lipstick


Breaking Dawn nail polish
De kleuren van deze nagellakjes zijn: Verleidelijk zwart, dramatisch paars, glanzend goud en mystiek nachtblauw. De blauw en Paars zijn niet helemaal blauw, het is eigenlijk zwart met blauwe/paarse glitters. De namen van de kleuren hebben ook weer helemaal met de personages en de film te maken, namelijk: Ze kosten per stuk €1,99 .
  • 01 ~ Jacob's protection  (verleidelijk zwart)
  • 02 ~ Alice had a vision   (dramatisch paars)
  • 03 ~ A piece of forever  (glanzend goud)
  • 04 ~ Edward's love         (mystiek nachtblauw)
Breaking Dawn Loose pigments eyeshadow & Liquid glitter eyeliner
Essence heeft sinds kort ook andere pigments in de vaste collectie. En nu zitten ze ook in deze collectie. Zelf heb ik de gouden tint. De rest is heel donker waar je hele mysterieuze vampier ogen mee kan maken. De pigments kosten per stuk €2,59 . Ze zijn verkrijgbaar in (hetzelfde als de namen van de nagellak) :
  • 01 ~ Jacob's protection
  • 02 ~ Alice had a vision
  • 03 ~ A piece of forever
  • 04 ~ Edward's love

De liquid glitter eyeliners zijn zwart met paars- en blauwtinten. Je kunt hier ook hele mooie donkere vampier ogen mee maken. Deze kosten per stuk €2,39 . Ze zijn in de kleuren:
  • 01 ~ Alice had a vision
  • 02 ~ Jacob's protection

Breaking Dawn shimmer powder
Ook deze heb ik zelf gekocht, nu ik over de collectie aan het schrijven ben wil ik ook meerdere producten uit deze collectie. Het is een hele mooie shimmer, 'voor de ultieme vampierverleiding'. De shimmer powder kost €2,99 . Hij is er in de kleur:
  • 01 ~ Bella's secret

Breaking Dawn blush
Het is een donkere blush. Bij een bleke vampier-look is deze heel erg mooi. Ik heb deze zelf niet gekocht omdat ik heb te donker vind. Hij kost €2,89 .
  • 01 ~ Renesmee red
Breaking Dawn Lipgloss

Ik vind dit hele gave kleuren! Het is een hele diep rode kleur en een metallic-paarse kleur. Deze lipgloss is in de kleuren: En ze kosten per stuk €1,99 . 
  • 01 ~ Alice had a vision
  • 02 ~ Renesmee red
Breaking Dawn Lipstick
En dan de laatste. Dit is een hele mooie gouden lipstick. 'Door de zijdezachte textuur en verwennende formule worden lippen superzacht, wachtend om gekust te worden door Edward..' Hij kost €2,59 . Dit is ook in de kleur:
  • 01 ~ A piece of forever 


Op de site van Essence kan je ook een hele leuke handleiding vinden om een ultieme vampier look zelf te maken. 


Dat was de hele collectie. Essence kan je dus kopen bij Kruidvat. Essence heeft ook nog een hele leuke winactie die te maken heeft met deze collectie. Als je hier klikt kan je de prijs-vraag invullen en je gegevens en dan doe je mee aan de winactie om de complete display met de exclusieve twilight breaking dawn make-up collectie te winnen. Of de twilight breaking dawn essence beauty set. 

Ik ben in elk geval enthousiast over deze collectie, en jij?








2 opmerkingen:

  1. Leuke post, die lipstick met goud lijkt mij dus echt drie keer niks he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee mij ook niet!! Wat moet je nou met gouden lippen? Het kan mooi zijn, maar dan moet hij wel goed dekken!

      Verwijderen