donderdag 31 januari 2013

Tag ~ Get to know me


Alweer een tag, ik ben echt dol op tags, en omdat ik iets persoonlijks over mezelf wil vertellen heb ik deze tag uitgekozen. De tag 'Get to know me' zit vol met persoonlijke vragen. Dat leek me wel een keer leuk!


Geboortejaar?
1997, om precies te zijn op 30 april.

Hoe lang ben je?
Volgens mij rond de 1,70.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik bedacht me dat het vandaag nog maar woensdag was in plaats van donderdag en dat ik lekker nog even kon blijven liggen omdat ik de eerste uur vrij had en 9.10 pas moest beginnen.

Waar ben je op dit moment?
Mijn bureau, waar ik dagelijks mijn huiswerk maak. Tja, ik vind het gewoon niet zo handig om op de grond/bed/stoel/beneden huiswerk te maken.

Single/relatie?
"Yess, I'm single and you'll have to be fucking amazing to change that." Die quote vond ik gewoon even leuk. ;)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Druk blond vrolijk meisje.


Guy/Girlcrush:
Op dit moment geen Guycrush nee. En ook niet op een van One Direction ;) (wat ik op dit moment wel aan het luisteren ben :)
Girlcrush: Ik vind Ariana Grande nog steeds ge-wel-dig.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik mag niet zeuren, maar ik wil heel graag een nieuwe camera om mooie foto's te maken van de mooie witte wereld buiten en filmpjes van goede kwaliteit te maken.

Wat is je doel in je leven?
Ook ik antwoord op deze vraag: gelukkig worden. Later wil ik iets gaan doen met Media & Vormgeving, dat is web design, fotografisch en dat soort dingen. Dat vind ik heel leuk om te doen. Verder wil ik nog vaak spontane dingen beleven en lol maken!

Waar ben je bang voor?
Het meest bang ben ik voor dat ik familie/vrienden kwijt raak.

Heb je je rijbewijs?
Nee, in april word ik pas 16 en volgens mij mag je als je 16 1/2 bent beginnen. Maar dat kan ook altijd later nog.

Tumblr_mghfupe32f1rm0hjjo1_500_large

Nagellak of lippenstift?
Zeker weten nagellak! Lippenstift doe ik (bijna) nooit op, en anders doe ik lipgloss of gewoon Labello op. Ik vind het veel leuker om mijn nagels te lakken en dat bijt ik ze ook nog eens minder snel af.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Het voorjaar, na de kou van de winter en voor de warmte van de zomer. Tja, ik weet niet. Alles staat dan weer in bloei en de wereld wordt weer groen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Als het op mijn pad komt ja. Het lijkt me erg leuk om een keer zelf in zo'n mooie jurk rond te lopen en er samen met iemand een mooie dag van te maken.

Ben je een healthy-freak?
Nee, het is niet zo dat ik elke dag nauwkeurig bij hou wat ik eet. Wel probeer ik elke dag 1 tot 2 stuks fruit te eten, maar dat lukt ook niet altijd.

Tumblr_m56zpqprn11qiat4do1_500_large

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond haar en nog helemaal mijn eigen kleur. Mijn haar komt net over mijn schouder. Ik weet niet precies hoelang het is aangezien ik erg krullend haar heb.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Wat ik heel gaaf vind is de Naked paletten van Urban Decay. De kleuren van deze oogschaduw paletten zijn zo gepigmenteerd en hebben hele mooie kleuren. Jammer is dat ze zo duur zijn.

Heb je tattoos?
Nee, en ik denk ook niet dat ik er ook een wil. De plekken die ik mooi vind om een tattoo te doen zijn: voet, schouder en in de nek.

Het je piercings?
Behalve gaatjes in mijn oren heb ik geen piercings nee. Ik heb nu in elk oor 1 gaatje maar ik denk dat er binnenkort een tweede bij komt.

Draag je een bril?
Ja, ik draag altijd een bril, maar nog niet eens zo heel lang. Volgens mij nu ongeveer een jaar. Ik heb ook wel eens lenzen in maar dat is dan met Zwarte Piet spelen of me een musical optreden.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik heb mijn perfecte pizza gegeten in het lekkerste pizza restaurant van Rome. Het hele restaurantje zag er niet echt gezellig uit, we kregen ijzeren borden en we zaten met anderen aan een tafel. Ik weet niet eens meer wat ik voor een pizza had maar hij was echt overheerlijk! Meestal heb ik wel een pizza met ananas want dat vind ik heel lekker op een pizza.

Favoriete eten/drinken?
Hmmm, je kunt beter vragen wat mijn niet favoriete eten is. Mijn favoriete eten is skittles, brownies, chocolade, chips en een keizerbroodje met heks'nkaas. Vooral ongezonde dingen dus. Als avondeten is spaghetti van mama het lekkerste. Qua drinken: 7-up en in de winter maak je me blij met warme chocolademelk.

Wat is je favoriete parfum?
Absoluut Lady Million van Paco Robanne, maar als het om de goedkopere parfums gaat: Play It Sexy van Playboy.

Tumblr_m8nyfkwbzq1qmh1kxo1_500_large

Wat is het laatste wat je kocht?
Dat was in de lange nering een bon van €15,- omdat een vriendin zaterdag haar verjaardag vierde.

Wat deed je vanochtend om 8.00 uur?
Toen was ik aan het ontbijten omdat ik de eerste twee uur vrij had.

Favoriete ijsje?
Ik vind de ijsjes bij de kraampjes in Frankrijk van Côte d'Or altijd heerlijk, en dan vooral de framboos. Maar de lavendel smaak is ook super lekker!

Ben je een hevige slapen, of sta je altijd vroeg op?
Door de weeks wil ik uitslapen en in het weekend sta ik vroeg op. Vind ik niet leuk. Ik ben geen onrustige slapen, soms praat ik in mijn slaap maar het is niet zo dat ik 5x per nacht wakker wordt.

Wat zijn je plannen voor 2013?
In mijn vorige post heb ik dat geschreven.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met 2 kussens, maar er liggen er op dit moment 7 op mijn bed en ik ben van plan nog een overload aan kussens te maken/kopen.

Tumblr_lmc19qezgf1qibpvso1_500_large

Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond. 's Ochtends ben ik nog niet altijd even vrolijk gelijk.

Ben je geordend of rommelig?
Meer geordend dan rommelig. Vaak liggen er doordeweeks overal kleren op mijn kamer en ruim ik in het weekend mijn kamer weer helemaal op.

Wat wil je op dit moment graag zien?
De zon. Het zou fijn zijn als het een beetje ophoud met regenen. Sneeuw vind ik leuk, maar regen? nee.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Dat is moeilijk. Dan ben ik 25 en dan hoop ik een opleiding te hebben afgerond, trouwen misschien. En natuurlijk nog steeds doen wat ik leuk vind.

Wie mis je op dit moment?
Ik mis eigenlijk niemand om me heen. Mijn familie van mijn vader's kant woont in Koewacht, Zeeland. Verder heb ik ook nog vriendinnen in het zuiden wonen. Ja, die mis ik wel.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik heb echt geen flauw idee, ik zeg mijn wenkbrauwen maar volgens mij is dat geen lichaamsdeel.

Ben je verlegen?
Joah, ja ik ben verlegen. Vooral als het gaat om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar het is wel zo, als ik verkleed ben (zwarte Piet) durf ik veel meer.

Heb je een accent?
Ik ben in Limburg gewoond. Maar omdat ik daar maar 1 jaar heb gewoond en mijn ouders geen Limburgs praatte doe ik dat ook niet. Wel zei ik altijd 'haje' (doei) als we een winkel uitgingen. Dat deed ik vlak na de verhuizing ook nog. Dus nee, ik heb geen accent.

Zussen/ broers, hoe oud?
Ik heb een zusje, Emma. En ze is 12 jaar.


Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
5 dagen per week naar school. Verder heb ik geen werk. Zaterdag heb ik van 9.00 uur tot 11.05 uur Artistique. Verder veel huiswerk, huiswerk en nog meer huiswerk.

Dat was het weer. Ik hoop binnenkort nog veel meer blogpost's te schrijven. Maar dat ze ik ook al heel lang ja. De foto's waar ik niet op sta zijn van weheartit.com.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen