Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

Mei ~ Lookbook inspiratie



Ja, hier is mijn mooie tekentalent maar weer bewezen ;). De laatste tijd vind ik het heel leuk om even te zoeken op leuke outfits. Ik heb ook super veel zin om de trein te pakken en te gaan shoppen, maar dat kan niet want ik heb een paar drukke weken voor de boeg. Zo hebben we over 2 weken al weer toetsweek. En wat zal ik blij zijn als die toetsweek voorbij is en het eindelijk zomervakantie is zeg! 



Het eerste wat ik tegen kwam waren vooral streepjes broeken. En dat niet alleen, ook streepjes tassen, truien, vesten en zelf sieraden. Wist je trouwens dat je als je verticale streepjes draagt je slanker lijkt? En als je horizontale streepjes draagt lijk je juist dikker. 


Dit zijn niet alleen streepjes maar echt alle soorten patroontjes. Ik ben er zelf niet zo'n fan van. Ik vind het veel te druk en vooral bij het meisje hierboven. Combineer het dan met een leuk kleurtje. 


Ook bloemetjes kwam ik veel tegen! Vooral de broeken ook weer. Kleuren zijn echt helemaal in en het maakt helemaal niks uit welke kleuren je combineert, alles kan gewoon!


Deze kleur kwam ik ook heel vaak tegen! Maar hoe wil je die omschrijven. Ik zou hem omschrijven als een zalm kleurtje maar hij is iets meer oranje vind ik. Ik vind vooral die broek rechtsboven heel erg stoer! Als ik die ooit ergens kan vinden dan koop ik hem. 


Dit vond ik gewoon even drie hele leuke outfits. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk zomerjurkje maar ik heb de ware nog steeds niet gevonden. Ook die rechtsonder vind ik heel leuk. Ik weet niet precies hoe je die stijl kan omschrijven, een beetje cowgirl. 

Dat was het. Echt een hele korte post maar ik wil blijven schrijven. Ik ben de laatste weken erg druk met school om over te gaan en dan heb ik het weekend voor de toetsweek ook nog allemaal optredens van Artistique waar ik bij zit (musical les). Dus dat is allemaal druk druk. Ik wil graag regelmatig bloggen dus heb ik met mezelf afgesproken om elke dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag een artikel online te zetten. Als dit dan een keer niet gebeurt, sorry! Nu weet je hoe het zit ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten