Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Nieuwe producten ~ Beautiful-Bijoux


Jullie weten vast nog wel dat ik laatst wat besteld heb bij de webshop Beautiful-Bijoux. Ik heb ook pas geleden van de webshop een persbericht gehad over de nieuwe sieraden in de webshop. Inmiddels zijn ze ook al te koop maar ik wil de nieuwe sieraden toch nog even laten zien aan jullie. Ik laat alleen mijn favorieten zien, niet alle sieraden behandel ik. De rest kan je hier zien.




Dit soort armbandje heb ik ook al eens ergens in Frankrijk gehad in de zomervakantie. Ik vind dit echt van die zomervakantie armbandjes. En ik vind ze leuk. Deze kost €4,95.

Zoals jullie weten heb ik de vorige keer bij mijn bestelling een ring met een camera gekocht. En nu is er ook een nieuwe ketting van, maar dan iets anders. Ik vind hem echt heel erg leuk! Hij kost €5,95 en de ketting is 65 cm lang.


Een Eiffel toren aan je hand. Hoe leuk! Ik vind hem echt super leuk. Vooral dat het met een roze randje is. Die ring ernaast vind ik ook heel leuk met love en infinity. De ringen zijn allebei €4,95.


Dit is zo'n simpel design. Maar het is echt een hele leuke kleur, een soort van zee blauw. Ik weet echt niet hoe je die kleur kan beschrijven. De oorbellen zijn €3,95.

Een veiligheidsspeld in je oor. Ik vind ze echt heel schattig. Het zijn gewoon knopjes en verkrijgbaar in het zilver en in het brons. De prijs is €3,95.

Voor de mensen die geen gaatjes in de oren hebben dit super leuke vleugeltje. Je doet dit gewoon om je oor, ik ben wel benieuwd of dit de hele dag blijft hangen. Earcuffs zie je steeds vaker, ik heb er nog nooit een gehad maar deze zijn wel heel leuk. Ze kosten €4,95. 


Uiltjes! Kijk hoe schattig ze zijn en wat een leuke kleuren deze oorbellen hebben. Je kunt ze met veel outfits combineren. Dit zijn mijn laatste favorieten en voor €3,95 te koop in de webshop.

Bij Beautiful-Bijoux kun je ook vaak meedoen aan hele leuke winacties en bij elke bestelling krijg je een leuk cadeautje. Ik vind het echt een hele leuke webshop en ik raad je echt aan om er eens een kijkje te nemen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten