Pagina's

woensdag 17 juli 2013

Beauty ~ Aanraders

Misschien een beetje een rare titel. Op youtube en op blog zie je het ook voorbij komen onder favorieten of likes/dislike van een maand. Ik heb in deze blogpost 2 (of eigenlijk 3) producten die ik heel fijn vind om te gebruiken en dat wil ik graag met jullie delen.


Ik was al een tijdje op zoek naar een goede shampoo en crème spoeling voor mijn haar. Ik heb van alles geprobeerd. Toen ik de ProSeries van Wella probeerde verraste deze collectie me echt. Ik wou eigenlijk laatst een review over de ProSeries schrijven, maar toen dacht ik dat hij niet meer te koop was. Later bleek dat hij nog wel te koop was maar het is een beetje onduidelijk. Het is een Limited Edition en ze hebben verschillende steden voor verschillende looks. Naar mijn idee zijn de verschillende steden niet heel erg anders.

In de fles zit beide 500 ml. Ik vind dit de fijnste shampoo en crème spoeling omdat hij heel erg mijn insmeert. Sowieso smeert shampoo altijd wel gelijkmatig door het haar, maar vooral de crème spoeling hierbij is echt geweldig. Als je het door je haar smeert gaat het gewoon gelijkmatig, wat heel erg fijn is. Als je de douche uit bent, en je haar is droog, is het heel glad, glansend en goed door kambaar. Zeker een aanrader(s)!














































Voor degenen die nagellak remover in een potje nog niet kennen, dit is echt DE uitvinding van het jaar. Het is snel, makkelijk en werkt als een tierelier. Ik zal even uitleggen hoe het werkt. Je steekt je vinger in het midden van het sponsje. Dan druk je tegen het sponje aan en draai je het potje een beetje. Volgens mij klinkt dit een heel klein beetje fout. Het werkt wel echt heel goed en je nagellak is er zo af! 

Dit waren mijn aanraders voor vandaag. Het was een hele korte blogpost, ik weet het, maar dat is soms ook wel even leuk. 



1 opmerking: