Pagina's

zondag 7 juli 2013

Review ~ Herôme nagellak


Ik heb laatst deze leuke nagellak gekregen van Herôme, en aangezien ik meer reviews wil doen... bij deze! Deze nagellak is van de W.I.C. collectie. De W.I.C. collectie van Herôme neemt je mee de hele wereld over. Deze kleur komt uit Amazing Australia. Klik hier om de hele collectie te zien.


De nagellakjes uit de Amazing Australia hebben een bijzonder effect. Op deze nagellakjes zit namelijk een dauwlaagje. Alsof er nog dauwdruppels en zand op je nagels zit. De Amazing Australia is vorig jaar juli uitgekomen. Hij is dus al wat ouder, maar ik vond het toch leuk om hem te reviewen.


Dit is hoe hij er op je nagels uitziet. Dit is de kleur Adelaide. Je ziet heel duidelijk het 'dauwlaagje' op de nagellak. Een soort glans of glitter maar dan net niet helemaal. Ik vind het een heel leuk zomerkleurtje, maar ik hou zelf toch meer van felle kleuren. Waar dit me heel erg aan doet denken is de avond zon als je een strandwandeling maakt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten