Pagina's

woensdag 17 april 2013

Review ~ Pupa Multiplay Pencil


Pupa, van dat merk had ik nog nooit gehoord! Totdat ik dit product opgestuurd kreeg. Het is erg leuk, omdat dit mijn eerste product is die ik mag reviewen :).  Ik heb een beetje rond geneusd op de site en ik vind dat Pupa hele leuke producten heeft. Ik was daarom ook erg benieuwd naar dit product.



Het pencil heeft twee kanten. De ene heeft een zacht sponsje waarmee je het potlood kan smudgen en de andere kant heeft een potloodje. 

                             

Hier heb ik hem geswatched (=een klein beetje van een beautyproduct op je hand of arm smeren, daar een foto of filmpje van maken en zo aan bezoekers van je website laten zien hoe het product er in het echt uitziet). Rechts zie je het potlood zonder dat ik het sponsje heb gebruikt, en voor links heb ik wel het sponsje gebruikt. Het is het een heel fijn potlood, want hij is een beetje romig waardoor hij heel makkelijk aan te brengen is. 


Het potlood is makkelijk aan te brengen. Door het sponsje op het pencil kun je ook een mooie smokey eye maken. Je kan het pencil ook gebruiken als oogschaduw. Ik heb het een hele dag opgehouden en ik vind het wel een nadeel dat 's avonds het potlood meer over mijn oog verspreid. Het potlood was er niet heel erg makkelijk af te halen, dus het is waterproof. De kleur is ook goed gepigmenteerd. 


Ik vind Pupa Multiplay een heel gaaf product. Ik heb de voordelen en nadelen even op een rijtje gezet.

Voordelen:
- Je kunt het makkelijk aanbrengen;
- Het is waterproof;
- Je het gebruiken als eyeliner of als oogschaduw;
- Er zijn meerdere kleuren waardoor je hele gave ooglooks kan maken;
- Het is een goed gepigmenteerd potlood.

Nadelen:
- Hij is best duur voor een eyeliner, maar je krijgt wel waar voor je geld;
- Aan het eind van de dag zit de eyeliner niet goed meer op zijn plek.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten