Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Tag ~ 4 things


Volgens mij is dit al een hele oude tag. Maar toch vond ik het leuk om hem te doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Je krijgt telkens een soort stelling met 4 things... en dan moet je 4 dingen op noemen. Veel leesplezier!

 4 things in mijn tas
- Schoolboeken
- Elastiekjes
- Paracetamol
- Zonnebril

4 things gevonden op mijn bureau
- Verdwaalde verjaardagskaarten
- Lippenbalsem
- Chocolade
- Leeg theekopje

4 favoriete dingen in mijn kamer
- Bureau + bureaustoel waar ik echt dagelijks aan zit voor huiswerk enzo.
- Mijn rek vol met we heart it plaatjes
- Grote spiegel aan de muur
- Foto lijstjes aan de muur boven mijn bed

4 things die ik altijd al heb willen doen
- Knuffelen met een tijger, waarom weet ik niet maar die beesten lijken me gewoon zo leuk. Ik denk
  alleen niet dat het heel veilig is haha.
- Rijden op een olifant
- Zwemmen met dolfijnen, wel heel veel met dieren!
- Naar Amerika gaan

4 things waar ik op het moment van houd
- Het idee dat het bijna zomervakantie is
- Eten
- Opschrijfboekjes
- Het nieuwe album van Demi Lovato!

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist
- Op de eerste werkdag liet ik een bord met eten vallen :$ gelukkig was het niet heel erg en ben ik niet
  ontslagen! haha (ik werk bij van der Valk)
- Ik shop liever alleen
- Toen ik in de Efteling was heb ik mijn mobiel laten vallen in de wc. Na 3 dragen in een bak met rijst
  te hebben gelegen deed hij het weer!
- Ik praat in mijn slaap

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- I knew you were trouble - Taylor Swift
- I need your love - Calvin Harris, Ellie Goulding
- Ready or not - Bridgit Mendler
- One way or another - One Direction



Geen opmerkingen:

Een reactie posten