Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

Tag ~ I love summer

Bron: weheartit.com
Hey! Weer een tag. En deze keer helemaal in het thema zomer :). Wat hou ik van zomer! Lekker zwemmen, zonnen, niet aan school denken en nog veel meer! Heerlijk. Nu gauw door met de vragen.

1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Ik ben echt dol op felle kleuren in de zomer. Echt een favoriete kleur heb ik niet. Ik denk dat ik deze zomer veel roze ga dragen. De nailart die ik laatst poste ga ik ook zeker nog een keer maken deze zomer.

2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Corsica! Met mijn vader, moeder en zusje. Ik heb er zo'n zin in. Het is daar nu ongeveer 36 graden. We gaan daar met de tent rondtrekken.


3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Absoluut shorts! Ik heb dan ook (bijna) geen rokjes en jurkjes in mijn kast hangen. Ik draag vooral shorts en hemdjes. Een must-have voor deze zomer is voor mij dan ook gekleurde shorts en shorts met allerlei leuke printjes. De shorts hierboven vind ik helemaal leuk. De een is helemaal roze en de ander is mintgroen met wit gestreept. 

4. Wat is jouw ultieme zomerhit?
Ik heb niet echt een ultieme zomerhit. Ik luister meestal gewoon naar de top 40. Een liedje die ik wel bij de zomer vind passen en die heel vrolijk is is It's A Beautiful Day van Michael Bublé.




5. Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Eerlijk gezegd heb ik geen sandaaltjes. Waar ik wel veel op zal lopen deze zomer zijn mijn all stars en mijn birkenstocks. De perfecte zomerschoenen vind ik!

6. Wat is jouw favoriete zomer geur?
Een geur die ik alleen maar draag als het zomer is is Sun van Jill Sander. Die ruikt zo lekker naar zomer en zon. Het is een frisse geur en daarom heel lekker in de zomer. 


7. Wat draag je als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?
Zeker weten bikini. Ik draag echt vanaf toen ik klein was al een bikini. Met een bikini kun je natuurlijk ook het beste bruin worden, en ik vind het veel mooier dan een tankini of badpak.

8. Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?
Er zijn in mijn stash wel wat kleuren die erg leuk zijn om in de zomer te dragen, maar ik draag bijna nooit lippenstift en al helemaal geen felle kleuren. De twee kleuren die wel om zomer schreeuwen zijn nummer 114 (oranje) van de Etos en nummer 054 Read My Lips van Miss Sporty. 


9. Wat is je favo drankje?
Op vakantie drinken we altijd voornamelijk Ijsthee en sprite, maar het allerlekkerste vind ik toch wel een smoothie van vers fruit... Heerlijk!

10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zoals ik in vraag 3 ook al heb gezegd vind ik een echt musthave een short met een fel kleurtje of een short met prints. Ook vind ik felle kleuren nagellak een ultieme musthave. 

Dat was het! Bedankt voor het lezen. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten